.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ناگفته‌های رویانیان از دلایل استعفایش

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس پس از حضور در تمرین، در نشستی با بازیکنان پرسپولیس با آنها به گفت و گو پرداخت.
سایت باشگاه پرسپولیس: محمد رویانیان در آستانه دیدار پرسپولیس برابر داماش و همچنین دربی پایتخت به منظور تقویت قوای روحیه سرخپوشان در آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی فردا حضور یافت و پس از نشست خودمانی با اعضای کادر فنی در جلسه‌ای با بازیکنان شرکت کرد و دقایقی با آنها به گپ و گفت پرداخت.
 
رویانیان خطاب به بازیکنان پرسپولیس گفت: بسیار خوشحالم که در سایه مدیریت یحیی گل محمدی و اعضای کادر فنی هیچ توجهی به مسائل بیرونی و حاشیه‌های مطرح شده نداشته‌اید و بنده این موضوع را یکی از عوامل موثر در موفقیت تیم در پنج بازی گذشته می‌دانم.
 
وی افزود: این نکته مهمی است که در تیم پرسپولیس جا افتاده و از شما می‌خواهم همچون یکی، دو ماه اخیر ذره‌ای به مسائلی که در اطراف و اکناف و محافل مطرح می‌شود، نداشته باشید و تمرکز خود را بگذارید روی خوب تمرین کردن، بازی و نتیجه گرفتن.
 
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه از بازیکنان سرخپوشان به واسطه نتایج اخیر قدردانی کرد و افزود: ما در حال حاضر بهترین تیم را داریم. عملکرد بازیکنان در خطوط مختلف و آماری که در بازی‌های اخیر بر جای مانده نشان دهنده میزان موفقیت شماست. وقتی که خط دفاعی و دروازه‌بان‌های تیم در سه بازی از پنج بازی اخیر گلی دریافت نمی‌کنند نشان می‌دهد که عملکرد موفق و تحسین برانگیزی داشته‌اند. خط هافبک در کمک کردن به سیستم دفاعی تیم و همچنین کار هجومی واقعا زحمت کشیده و موفق بوده‌اند. آنها توانسته‌اند هم گل بزنند و هم پاس گل بدهند و هم به مدافعان کمک کنند و این نشان می‌دهد که زحمت کشیده‌اند و تلاش وافری داشته‌اند. ما از عملکرد خط حمله تیم تقدیر می‌کنیم چرا که مهاجمان ما در پنج بازی اخیر بیش از ۹ گل به ثمر رسانده‌اند و یا اینکه زمینه ساز گل‌های دیگری بوده‌اند.
 
رویانیان خاطرنشان کرد: پرسپولیس در پنج بازی اخیر سه برد داشته و دو مساوی و به گواه کارشناسان در این بازی هم که به برد دست نیافته، مستحق پیروزی بوده است. اینها مسائلی است که سرمربی تیم با ما در میان گذاشته و آنرا گزارش کرده و همچنین مسائل دیگری را نیز با ما در میان گذاشته و به کوچک‌ترین مشکلات شما توجه کرده و خواستار رسیدگی آن توسط مدیریت باشگاه شده است.
 
وی تصریح کرد: من از گل محمدی و همکارانشان تقدیر و تشکر می‌کنم که توانسته‌اند تیم را در شرایط مطلوبی قرار دهند و با مدیریت خود کاری کنند که بازیکنان فقط روی تمرین و بازی تمرکز کنند و مسائل بیرونی روی آنها هیچ اثری نداشته باشد. کادر سرپرستی هم تلاش زیادی داشته که باید به آن اشاره کنیم.
 
وی ادامه داد: شما با قدرت به کارتان ادامه دهید و دل هواداران را با کسب نتایج مطلوب در دو بازی پیش رو شاد کنید و بدانید که کادر فنی و باشگاه پشتیبان و حامی شماست و هواداران عزیز نیز با تمام وجودشان و فارغ از هر مسله‌ای در دو بازی آینده پشتیبان شما خواهند بود و تا دقیقه ۹۰ از تیم حمایت خواهند کرد. نگران مسائل مالی هم نباشید و با خیال راحت روی تمرین و بازی تمرکز کنید.
 
رویانیان در نشست خودمانی خود با بازیکنان پرسپولیس گفت: یکسری فشارهای وارده که غیر منطقی، ناصواب و غیر واقع بود، باعث شد که بنده مباحثی را در رابطه با کناره‌گیری مطرح نمایم. این مسائل هرگز منطقی نبود و نوعی جوسازی بود که هدف اصلی آن یا تخریب بنده بود و یا تخریب پرسپولیس.
 
وی ادامه داد: این جریان قبل از شروع فصل راه افتاد و به واسطه کارهای بزرگی که در باشگاه انجام شد برخی سعی کردند با جریان سازی آن را متوقف کنند و به همین دلیل فشارهایی به بنده وارد شد که چون منطقی، اصولی و صحیح نبود مقابل آن ایستادگی کردم و در سایه این فشارها بحث رفتنم را مطرح کردم اما مسوولان دولت و وزارت ورزش به بنده لطف داشته و از ما حمایت کردند و گفته‌اند با قدرت به کار خود در پرسپولیس ادامه بدهید.
 
مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد: باید بگویم دولت هم به خاطر من به نوعی تحت فشار بود که من این موضوع را درک می‌کنم. بنده و سایر مدیران باشگاه‌های دولتی، کارمند و کارگر دولت هستیم و سرباز این نظام. باشگاه‌هایی مثل پرسپولیس هم متعلق به دولت و مردم هستند. چرا باید در سایه مسائل غیرواقع و کذب، فشارهایی به ما و مسوولان دولت وارد شود که باعث رنجش خاطر امثال من شود تا بحث کناره‌گیری را مطرح کنم. در حالی که اگر این فشارها و مسائل مطرح شده واقعیت داشت هرگز ناراحت نمی‌شدم و آن را به جان می‌خریدم.
 
رویانیان خاطرنشان کرد: امروز به اینجا آمده‌ام تا به شما اطمینان خاطر بدهم که در کنارتان هستم. حالا بحث مدیر عاملی باشگاه را کنار بگذارید و فکر کنید که بنده مثل یک سرپرست تیم می‌خواهم در کنار شما باشم و از شما حمایت کنم و نگذارم که در این شرایط و بازی‌های مهمی که پیش رو دارید احساس تنهایی کنید. من می‌خواهم مثل یک سرپرست کنار تیم باشم و یک تنه فنی هم به قول فوتبالی‌ها به آقای شیرینی بزنم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.361 seconds.